Campagnes AkzoNobel - Flexa

Als interim Brand Activation Manager bij AkzoNobel had het merk Flexa mijn primaire aandacht. Samen met mijn team brachten we Let’s Color tot leven; een beweging die kleur aan de wereld zou geven.

We vonden dat het echt moest zijn, dat het vreugde moest brengen en dat het de Flexa-strategie voor 100% moest versterken. Met stevig plan, gedegen budget en vol enthousiasme stortten we ons in de uitvoering van de evenementen en campagne.

In september 2010 was het zover. We fleurden OBS De Vlaamse Reus in Amsterdam op met kleur, we presenteerden ons op de Woonbeurs, we verwierven support via letscolor.nl en met de online campagne. En offline waren we zichtbaar met spots op TV, advertenties, nieuwsbrieven, sponsoring en mooie publiciteit.

Video: AkzoNobel Flexa Let’s Color op de OBS De Vlaamse Reus
Naar de fotografie van het event
Naar letscolor.nl

AkzoNobel is nog altijd actief met de Let’s Color-gedachte.